well...i'm not missing you! 10:00 PM

i'm well known as a happy gurl now. i have all da luv i wanted n needed: from Allah, family, da guy dat i pray for all this years, best frens, etc. which remind me, i dun have any arguments or unsatisfied matters anymore. orang kate kalo Allah nak tarik nyawa aku skang pun, tak ralat la. coz aku di bawah lindungan dan perhatian orang2 yang sayangkan aku dan menerima aku seadanya. so my priority now are:

  1. Allah S.W.T.
  2. parents
  3. siblings
  4. epoi (hehe..true, i really pray for him. thank god i found you!)
  5. my study
  6. lily-nuar-odah-izzah-siva (my SAHABAT. which i never ask for more)
  7. entertainment (manga, movies..hehe)
  8. n da rest is history

wit all this, shud i missing others? hell no! 
aku xdpt la nk sebut sumer kengkawan aku, housemate, classmate, woodcampers which br knal da mesra. but i do love their presence dan mereka ini termasuk dlam doaku (muslimin dan muslimat). oleh kerana aku bersyukur dengan kesemua diatas, i always remind my self, they are only TEMPORARY. yang kekal hanyalah Allah S.W.T. maka yang penting masihlah DIA. dan berbalik lah pada basic mengapa Allah membenarkan roh kita ditiup ke jasad sewaktu awal kejadian dan apakah janji kita padaNYA : untuk menjadi HAMBANYA.

jadi mengapa harus ada benci? tak penat ker asik pikir yang lepas2? enjoy ur life...its easy! bak kate mak aku: enjoy your day n fight for tomoro. janji tahu mengapa kita DIBENARKAN hidup.



5 comments:

faez_faezlyn said...

yup la sis, aku pun semakin happy sekarang, tak dibelenggu oleh perkara silam...
enjoy now and future..

babyComebaCk143 said...

haha...
cpt nor ko comment..bguzzz
hehe
btol3
kite kne saling menyayangi, bukan membenci kn dik paez..hehe

Helas木村 said...

adess.... barcelona lawan MU final haiz.......

Azhar85 said...

Good 4 you...but remembered well..not all person has the same luck as you...and also remebered HE can take everything back when HE disires to do so....

babyComebaCk143 said...

dats why sir, i said, i always reminded to be back to basic. i enjoy my life as well as i know it can be taken back. seriously. dat i wont let it collapse me. it wud be shame on me if i collapse after wut HE already gives me

Post a Comment