Torn 1:23 AM

actually, i dun have any ideas on writing rite now. (involving my novel progress also). there r many things inside my head, which i prefer not to think too much. serabut sangat la..

uhuk2.

somebody ask me lately, "ko de claim ko tuh BAGUS sangat ker babe?".
masyaAllah..tak pernah terlintas di fikiran untuk wat statement itu. Statement tu untuk org yg riak lagi takbur dengan kurniaan Allah je, dan aku bukan la antara org2 itu. I always aware where my level at. maybe there r somebody dat actually misunderstanding wit my comments or my statements but believe me, i'm not dat kind of person. ask anybody who really know me, they wont say so. i appologize if there r some heartfeelings or hurtfeelings towards me. really sorry. bukan niat aku pun nk sesuka ati menyakitkan perasaan org len kan. aku manusia, slalu wat salah. tgk la umo aku pun, budak lagi. baru nak kenal dunia. tapi sebab simple mistake pun org nak besar2kn..hurmm...entah la kan.

hmm...xper la...kalo de org nk salah anggap aku pn xper. bukan kaco idup aku pun. aku still makan nasi cam biase, gayut ngan bf aku cm biase. rutin idup aku xberubah apa2 pn kn, so, why bother? aku tak takut dengan judgement manusia2 kt dunia nih, coz aku amat yakin mahkamah Allah S.W.T Maha Adil kan? so jawab la kt akhirat ye...(senang kn prinsip aku?? sebab xske nk pk banyak bende xpatut2 nih..hehe)


Wallahhualam...


p.s.: aku takkan doakan orang itu macam mana die doa aku, sebab takut tak ikhlas. nanti jadi dosa. aku xnak la ditanya dlam kubur sok soalan2 yang aku leh elak nih. so, sorry yer.


9 comments:

Helas木村 said...

kesinambungan cerita ne tawww....

babyComebaCk143 said...

haha..citer per ni helas...?
huhu

Helas木村 said...

beritera yg lalu laaa

babyComebaCk143 said...

haha..maybe la...
huhu
menerangkan duduk sebenar cerita
sebab ade yg salah phm dengan aku

Helas木村 said...

kejap ek.. restart lu pc... Malas la aku .NEt ne.. sikit minta debug.. kalau cancel sure hang.. arghhhhhh!!!!!

babyComebaCk143 said...

haha
cian...
k, take ur tyme

Azhar85 said...

Babe said :

somebody ask me lately, "ko de claim ko tuh BAGUS sangat ker babe?".

Azhar85 said :

somebody ask me lately, "ko de claim ko tuh TAK BAGUS sangat ker Azhar?".

Azhar85 Answer :

"Eh..Tak la..Aku memang Bagus pun..Nape..X Caye ke.."

Moral :

"Boring d petang ari..huhuhu :)"

Anonymous said...

And the translation is? :D

babyComebaCk143 said...

to Azhar85:

hoho..aku tau ko memang bagus pun..uhuk2


to mr. jonybr81:
"aaa...u dun have to know ler"..
i'm sure u already ask others..hehe

Post a Comment